be kind.

už dlouho chci napsat nový článek. jen nevím, o čem by měl být.

o nových knížkách? - ne.
o tom, jak jsem válčila na praxích? - ne.
o tom, že se kolem mě všichni zasnubujou nebo oplodňujou? - ne. (i když jim to všem moc přeju!)

jak se všude píše, každý člověk má své problémy. proto bychom měli být na všechny hodní. nesoudit je.
já to beru, snažím se tím řídit a snažím se lidem říkat i hezké věci. protože ty ošklivé se říkají častěji. radši vyzdvihneme to, co je špatně, protože to správné se přece očekává.


proto bych ráda něco řekla letošnímu roku.

a tentokrát to nebude hezké.

"jdi už, prosím, do prdele."

ne proto, že umírá tolik nadaných lidí a tolik mých idolů. (to se týká i Carrie Fisherové, která to, bohužel, stihla ještě v 2016).

ale proto, že jsem do tohoto roku vkročila s tím, že některé lidi už nikdy neuvidím.

určité z nich jsem pustila ráda. jen ať jdou, dali jsme si vše, co jsme měli a musíme se hnout. - to beru.

ale u jednoho mě ten odchod opravdu mrzí. člověk, co je mi neskutečnou inspirací a stýská se mi po něm. (sakra, napsala jsem jen jednu větu a už přes slzy nevidím na monitor.) 
člověk, který to populární "be kind." dovedl ve svém životě opravdu praktikovat. nikoho nesoudil, všem nezištně pomáhal a pečoval o každého, kdo to potřeboval. a na sebe zapomínal. o sebe pečovat nenechal.
chybíš mi. vím, že bych to neměla ventilovat takhle veřejně, ale myslím si, že ze všech těch internetových rip a těch dalších blbostí, si právě ty zasloužíš to největší a nejvýraznější.
a tohle je to nejmenší, co teď můžu udělat.

takže proto posílám rok 2017 do hajzlu.

jo a taky proto, že mu to evidentně nestačilo a sápe se po dalším milovaném.

možná bych měla být hodná a nesoudit ho, protože k tomu má evidentně důvod. a taky bych na něj měla být hodná proto, že od něj taky něco chci.
"prosím, ještě počkej. chci mít šanci představit mu svýho kluka a vidět výraz v jeho obličeji, až zjistí, že je nazrzlej."

to je všechno.
slibuju, že budu hodná, když mi vyhovíš.
a budu nezištně pomáhat všem potřebným.
děkuju.
D.

Žádné komentáře:

Okomentovat

a hard rain's a-gonna fall

Venku leje. Na to, že je lednové ráno, to s počasím vypadá spíš na podzim. Nebo na hodně ošklivé jaro. Po cestě do knihovny pofňukávám nahl...